O mnie

Trzy Źródła to magiczna przestrzeń w Kotlinie Kłodzkiej otoczona gęstwiną lasów, naturalnych łąk i majestatycznymi górami. Mieszkamy tu całą rodziną w tym dwie bernardynki i dwa koty. Łączność z Naturą daje nam poczucie ukorzenienia i głębokiego szacunku do wszystkiego co żyje na Matce Ziemi. Od wielu lat zapraszamy gości na warsztaty najczęściej szamańskie, z prowadzącymi z kraju i ze świata, oraz pobyty indywidualne, na których można doświadczyć spotkań przy ogniu, kąpieli w górskim strumieniu i sąsiedztwa dzikich stworzeń. www.trzyzrodla.pl

piątek, 16 maja 2014

Znowu maj

Minął rok.... ROK!!!!!! :) trudno uwierzyć..

2013 był mocnym i głęboko transformującym czasem. Moja siostra powiedziała mi: zobaczysz to rok farta, wszystko się uda.
 I faktycznie udało się, nasz syn Kacper dostał się na ukochane studia, ruszyliśmy z przebudową Trzech Źródeł i ... pojechałam nad Bajkał...

Wyprawa cały czas wisiała na włosku, ciągle się mieszały decyzje i energie, więc poszłam do tipi z moim szamańskim bębnem i tam popytałam jak to będzie, jak MA BYĆ.

W takich okolicznościach najpierw starannie czyszczę i okadzam przestrzeń, przed rozpaleniem ognia. Potem wzywam wszystkie strony świata zanurzając się w modlitwie o przyłączenie się do konkretnego rytuału. Kiedy rozpalam Ogień już czuję, że nie jestem sama.
 Bęben poprowadził  mnie przez obrazy - odpowiedzi, konkretne i mniej czytelne, zobaczyłam co mi przeszkadza, a co sprzyja. Poprosiłam o jasną odpowiedź czy Matka Ziemia z troską poprowadzi mnie an Syberię i z powrotem i w tym momencie jakiś dudniący odgłos zatrząsł Ziemią pode mną. Poczułam całym ciałem odpowiedź.
Sny i przeczucia prowadziły mnie od decyzji do powrotu. Cieszę się, że się udało.

O wyprawie można poczytać tu:
http://www.taraka.pl/wyprawa_nad_bajkal


To nasze tipi w czasach nowości, teraz stoi mocno wysłużone i kolorowe od nalotu z drzew i deszczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz