O mnie

Trzy Źródła to magiczna przestrzeń w Kotlinie Kłodzkiej otoczona gęstwiną lasów, naturalnych łąk i majestatycznymi górami. Mieszkamy tu całą rodziną w tym dwie bernardynki i dwa koty. Łączność z Naturą daje nam poczucie ukorzenienia i głębokiego szacunku do wszystkiego co żyje na Matce Ziemi. Od wielu lat zapraszamy gości na warsztaty najczęściej szamańskie, z prowadzącymi z kraju i ze świata, oraz pobyty indywidualne, na których można doświadczyć spotkań przy ogniu, kąpieli w górskim strumieniu i sąsiedztwa dzikich stworzeń. www.trzyzrodla.pl

piątek, 24 maja 2013

Powoli... cierpliwie jak energia w Narurze

Nie można przyspieszyć wiosny, wszystko w przyrodzie ma swój rytm.
 I tak my poruszając się zgodnie z tym rytmem, powoli, jak osadnicy kawałek po kawałku oswajaliśmy się z naszą przestrzenią. Kupiliśmy miejsce ze źródłem, potem okazało się że jest drugie;) A na potrzeby budowy domu wykopaliśmy studnię głębinową. W ten sposób trzy źródła istnieją nie tylko w nazwie.
Od początku energia tego terenu prowadziła nas nie zważając na nasze pomysły;) Mój mąż pragnął miejsca, gdzie można w samotności kontemplować. Ja byłam zbyt zachłyśnięta lasem w którym mogłam pić poranną herbatę, żeby planować cokolwiek. Czułam, że moja dusza właśnie w takim miejscu skrzy się radością!

 Nie pamiętam jak to się zaczęło, ale wiem, że jak się czegoś mocno pragnie to po prostu się zadziewa. Chciałam doświadczyć ceremonii "Szałasu Potów", czytałam o tym i intuicyjnie czułam, że jest to dla mnie. Od "przypadkowego" spotkania znajomej i jej znajomej nawiązałam kontakt z ludźmi którzy organizowali takie warsztaty. I tak oto w 2003 roku  oni poszukiwali miejsca w  Naturze, a ja doświadczyłam pierwszego "Szałasu Potów". Minął zaledwie rok od wyrażonej intencji do jej materializacji. Teraz sama już prowadzę ceremonię "Szałasu Potów", niezmiennie jestem nią zachwycona i przeżywam cudowne chwile połączenia z energią żywiołów i samą sobą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz